Bencom in Deloitte Technology Fast 50

USQUERT (GR.) – In Deloitte’s jaarlijkse overzicht van de 50 snelstgroeiende Nederlandse technologie bedrijven is dit jaar ook het internetbedrijf Bencom van Ben Woldring opgenomen. Dit maakte Deloitte, de organisator van de verkiezing, bekend op de uitreiking van 9 oktober jongstleden. Ben Woldring is blij verrast: “het is geweldig om je te kunnen meten aan de snelst groeiende startende bedrijven.”

Fast50_1Voor het negende jaar organiseert Deloitte samen met haar sponsorpartners de Technology Fast 50. Dit is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de 50 snelstgroeiende technologiebedrijven in Nederland. De selectie vindt plaats op basis van criteria en de percentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar (2003 – 2007).

Volgens deze criteria dient het bedrijf actief te zijn in de technologiesector en moet het hoofdkantoor in Nederland gevestigd zijn. Bovendien dient het bedrijf minimaal vijf jaar te bestaan. Hoewel Bencom inmiddels al tien jaar bestaat is er juist in de afgelopen vijf jaar sprake geweest van een flinke expansie. Zo zijn er vijf websites aan het bedrijf toegevoegd en zijn er inmiddels 15 medewerkers in dienst.