Bellen.com wederom genomineerd voor website van het jaar

Op 12 oktober is de verkiezing website van het jaar 2009 gestart. Naast nominaties voor de sites Internetten.nl en banner-bellen-wvhjGaslicht.com in de categorie beste vergelijkingssite, is Bellen.com wederom genomineerd voor beste website in de categorie ISP & Telecom. Vorig jaar werd Bellen.com door de consument gekozen tot Website van het jaar 2008. Zal het ons dit jaar weer lukken?

De website van het jaar verkiezing is een publieksprijs die zich richt op de kwaliteit en inhoud van websites en wordt jaarlijks georganiseerd.

De website met de hoogste gemiddelde score wordt beste website van 2009 en de website met het hoogste aantal stemmen wordt de populairste website van 2009.

Op 26 november wordt tijdens een feestelijke avond in de monumentale kerk De Duif in Amsterdam bekendgemaakt welke Nederlandse organisatie volgens de consumenten de beste en/of populairste website van 2009 heeft.

Door te stemmen maakt u kans op een Sony PSP Go of een Samsung HD LCD TV! (aangeboden door Website van het Jaar)

• Gaslicht.com: Recordaantal huishoudens stapt over in 2020
  • Groningse ondernemer Ben Woldring wil rol voor evenementenbranche bij vaccineren
    Lezen als pdfLees op website