Zilver voor Bencom in High Growth Awards

Zeist, dinsdag 18 november 2008 – Port4Growth, een platform voor groeibedrijven, heeft bekend gemaakt dat Bencom tweede is geworden bij de High Growth Awards in de regio Noord-Nederland (Groningen, Friesland, Drenthe). Na eerder al een plaats in de Deloitte Technology Fast 50 te hebben verworven, is ook deze prijs een prachtige bevestiging van de groei van Bencom, het internetbedrijf van Ben Woldring uit Usquert.

HGA_win_Noordnederland_3De High Growth Awards worden uitgereikt aan Nederlandse ondernemingen die de afgelopen drie jaar een flinke omzetgroei hebben gerealiseerd. Bij deze jaarlijks terugkerende verkiezing speelt niet alleen kwantitatieve groei een belangrijke rol, maar ook de kwaliteit van die groei. Een onafhankelijke jury van succesvolle groeiondernemers en deskundigen beoordeelt de bedrijven. De High Growth Awards worden per regio verdeeld.

Ben Woldring, directeur van Bencom: ” Ik ben er erg trots op dat we na de Fast 50 ook in de High Growth Awards in de prijzen gevallen zijn, vooral ook omdat hier de kwaliteit van de groei zwaarder weegt dan de cijfers alleen. Een prestatie voor het hele team!” In de regio Noord-Nederland moest Bencom alleen Venko Holding voor zich laten gaan, landelijk is het internetbedrijf uit Usquert op de zestiende plaats geëindigd.