TV-uitzending Geluk bestaat! met o.a. Ben Woldring

Zondag 13 februari aanstaande is Ben Woldring te zien in ‘Geluk Bestaat!’ Het televisieprogramma ‘Geluk Bestaat!’ wordt vanaf zondag 30 januari gedurende 6 weken semi-live uitgezonden vanaf de SS Rotterdam. Het programma is te zien om 12.45 uur op RTL7.

“Geluk Bestaat!” wil inspiratie, informatie, coaching en kennis bieden voor zowel business professionals als voor de beginnende ondernemer om gelukkiger en succesvoller in het (zaken)leven te staan. Het is een programma waarin persoonlijke ontwikkeling en de zoektocht naar geluk centraal staan en waarin interessante ontwikkelingen in de markt geduid worden.

Volgens de programmamakers is het een gezonde mix tussen interviews op de locatie en interessante reportages.

Gelukbestaat!

In de derde aflevering op zondag 13 februari 2011 een portret van gitaarvirtuoos Wim den Herder, Benno Leeser en internetondernemer Ben Woldring.