Benergy derde opeenvolgende jaar in Fast 50

VOORTHUIZEN / USQUERT, 31 oktober 2011 – Voor alweer de derde keer is Benergy met de websites Gaslicht.com en Energiewereld.nl op een hoge plaats geëindigd in de Deloitte Technology Fast50. Na een notering in 2009 en 2010 is het in de editie van 2011 op de 31e plaats geëindigd.

Fast50_2011Hiermee heeft Benergy de opmerkelijke groei van de afgelopen paar jaren vast weten te houden. De Fast50 kijkt naar de omzetgroei over een periode van vijf jaar en aangezien de eerste notering uit 2009 stamt kunnen we stellen dat het bedrijf al sinds 2004 aan een ongekende opmars bezig is. Eerder stond Bencom, dat ondermeer uit de telecomwebsites Bellen.com, Internetten.nl en Totaalwijzer.nl  bestaat, ook al twee maal in de Fast50.

Het succes van zowel Benergy als van Bencom heeft beide bedrijven de afgelopen jaren ook al een positie in de Fast500 EMEA opgeleverd, waarmee ze tot de 500 snelst groeiende tech-bedrijven binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika behoorden. Tegen het einde van november zal bekend worden gemaakt of Benergy ook in deze lijst haar positie drie opeenvolgende jaren heeft weten vast te houden!

De Deloitte Technology Fast50 is een jaarlijks terugkerende verkiezing van de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven in de Benelux. De selectie vindt plaats op basis van de procentuele omzetgroei over de afgelopen vijf jaar (2006 – 2010). Op de eerste plaats stond dit jaar het bedrijf Voiceworks BV.